Serwis
Nasz serwis posiada niezbędne kwalifikacje zarówno mechaniczne jak i elektryczne pozwalające na kompleksowe naprawy pojazdów elektrycznych – hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych.
Organizacja Serwisu jest ukierunkowana na sprawną obsługę Klientów poprzez świadczenie następujących usług:
- Przeglądy zerowe rowerów elektrycznych i hulajnóg elektrycznych sprzedawanych w naszym sklepie (online i stacjonarnie)
- Przeglądy gwarancyjne rowerów elektrycznych sprzedawanych w naszym sklepie (online i stacjonarnie)
- Bieżące naprawy hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych (pogwarancyjne lub nie objęte gwarancją) kupionych w naszym sklepie lub innym sklepie
- Przeglądy okresowe (sezonowe) rowerów elektrycznych i hulajnóg elektrycznych kupionych w naszym sklepie lub innym sklepie
- Sprzedaż części zamiennych do hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych będących w ofercie naszego sklepu
W ofercie naszej firmy mamy szereg pojazdów elektrycznych, które są objęte gwarancją producenta. Z drugiej strony jesteśmy bezpośrednim importerem niektórych marek – a więc świadczymy gwarancję sprzedawcy.
Producent NanRobot w trosce o jakość obsługi udostępnia szereg krótkich filmów instruktażowych z cyklu „How to”. Jeżeli chcesz wykonać naprawę/regulację samodzielnie np. wymienić silnik, ożywić baterię czy też sprawdzić możliwość parametryzacji ustawień w ukrytym menu zapraszamy do oglądania filmów na kanale YouTube amerykańskiego dystrybutora Nanrobotów firmy RoadRunners LINK. Wszystkie linki do filmów instruktażowych są dostępne również na stronie TUTORIALS.
W celu ujednolicenia i uproszczenia procesów serwisowych oraz obsługi gwarancyjnej w firmie MAJway wprowadzamy nastepujące zasady:
Definicje:
Przegląd Zerowy – usługa montażu (ew. również demontażu jeżeli wymaga) roweru elektrycznego lub hulajnogi elektrycznej w celu sprawdzenia i ew. regulacji/uszczelnienia/smarowania pojazdu elektrycznego.
Przegląd Gwarancyjny – dotyczy jedynie rowerów elektrycznych. Wymagany przez producenta przegląd roweru wraz z niezbędną regulacją/uszczelnieniem/smarowaniem wykonywany przez serwis po pewnym okresie użytkowania (3-6 msc.) roweru.
Przegląd Okresowy – usługa wykonywana okresowo polegająca na sprawdzeniu i regulacji/uszczelnieniu/smarowaniu roweru elektrycznego lub hulajnogi elektrycznej w celu zapewnienia długotrwałego i bezawaryjnego użytkowania
Zasady realizacji przeglądów w serwisie MAJway:
Grupa Produktów \Przegląd | Przegląd Zerowy | Przegląd Gwarancyjny | Przegląd Okresowy |
---|---|---|---|
Rowery Elektryczne | Wliczony w cenę wybranych rowerów.
Wykonywany zawsze przed przekazaniem/wysyłką roweru z MAJway do Klienta. Potwierdzony wpisem w Karcie Gwarancyjnej. |
Płatny, wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis rowerowy.
Konieczny w celu zachowania Gwarancji. Potwierdzony wpisem w Karcie Gwarancyjnej. |
Płatny, wykonywany okresowo zgodnie z instrukcją producenta
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję Wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis. |
Hulajnogi Elektryczne Duże (500W+) | Płatny, wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis rowerowy.
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję |
N/A | Płatny, wykonywany okresowo zgodnie z instrukcją producenta
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję Wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis. |
Hulajnogi Elektryczne Małe (<500W)
oraz inne małe UTO elektryczne (deskorolki itp.) |
Płatny, wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis rowerowy.
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję |
N/A | Płatny, wykonywany okresowo zgodnie z instrukcją producenta
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję Wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis. |
Pozostałe produkty | N/A | N/A | Płatny, wykonywany okresowo zgodnie z instrukcją producenta
Opcjonalny, nie ma wpływu na Gwarancję Wykonywany przez MAJway lub inny kwalifikowany serwis. |
Poniżej zamieszczamy cennik usług za pakiety serwisowe w serwisie MAJway.
Rodzaj usługi | Cena usługi PLN z VAT |
---|---|
Rowery elektryczne | |
Montaż i przegląd zerowy | 250/320 |
Pierwszy przegląd gwarancyjny | 200 |
Przegląd podstawowy | 150 |
Przegląd rozszerzony | 350 |
Przegląd pełny | 400 |
Przegląd pełny + | 500 |
Przegląd wiosenny | 200 |
Przegląd posezonowy | 200 |
Hulajnogi elektryczne | |
Przegląd zerowy z uszczelnieniem | 250 (z jednym silnikiem) |
320 (z dwoma silnikami) | |
Przegląd podstawowy | 150 (z jednym silnikiem) |
280 (z dwoma silnikami) | |
Przegląd rozszerzony | 300 (z jednym silnikiem) |
450 (z dwoma silnikami) | |
Inne usługi rozliczane wg stawki godzinowej | |
Godzina pracy Serwisu | 70 |
Szczegółowy Cennik wraz z zakresem czynności wchodzących w poszczególne pakiety można pobrać poniżej:
Pracujemy korzystając z zaawansowanego systemu komputerowego wspomagającego obsługę Serwisu oraz jego Klientów.
Każdorazowo, gdy przyjmujemy rower lub hulajnogę do serwisu Klient otrzymuje powiadomienie na adres e-mail oraz wiadomość SMS z potwierdzeniem przyjęcia.
Wszelkie informacje dotyczące Klienta w trakcie procesu naprawy (kosztorys, zmiany zakresu, zmiany terminów itp.) są komunikowane elektronicznie poprzez wiadomość e-mail oraz SMS.
Po zakończeniu naprawy Klient jest również informowany automatycznie o tym fakcie wraz z podaniem niezbędnych informacji np. kwota do zapłaty poprzez wiadomość e-mail oraz SMS.
PROFESJONALIZM, JAKOĆ, OBSŁUGA, TERMINY to cechy, którymi kierujemy się codziennie w celu maksymalizacji zadowolenia Klienta.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług,